Watched view Barcelona vs Real Madrid Live Online today cutting مشاهدة مباراة برشلونة وريال مدريد الان اليوم بدون تقطيع بث مباشر اون لاين اليوم السبت 26/10/2013 من الجزيرة +2 تعليق عصام الشوالي مشاهدة مباراة مقابلة ريل مدريد وبرشلونه الكلاسيكو جستن جوستن كورة كووورة جاستن بدون كود بدون تقطيع من موقع يا جامد suspension Essam Shawal Real Madrid and Barcelona Clasico on Al Jazeera Sports +2 Rauf Khalif of Justin
 


 مشاهدة مباراة الكلاسيكو فى الدوري الإسباني
برشلونة و ريال مدريد
اليوم السبت 26 / 10 / 2013
مشاهدة مباراة ريال مدريد وبرشلونة بث مباشر اليوم السبت 26/10/2013 بدون تقطيع عصام الشوالي





http://i.imgur.com/hiIXp.png
برشلونة   X   ريال مدريد












مشكلتى انى اتعرفت على واحد من تلت بص ياأدمن هو أنتو كدة عندكو طب انا دلوقتى كنت مرتبطة بواحد و كدبت عليه كدبة صغيرة علشان انا عايدة السنة و كنت محرجة اقوله و جيت خليت واحدة صحبتى و تعتبر مامتى تقوله و لحد دلوقتى من قبل العيد مش بنتكلم و لقيته كرررهنـى مش عارفة ليه و قالى خلينا اخوات و اصحاب و نتكلم عـادى ! روحت قايلاله و انا عايزة كدة اصلا و اديك انت قوولت أهوو! المهم انى بـــــــموووت من غيــرة و غير كدة بكلمه بس عــادى زىـي زى اى واحـــــدة يعرفها! و هو بيقووول انى جرحته و انى ماليش امـااان اعيش معاااه و قولتله اللى بيحب بيسامح قالى و انتى لو بتحبينى من هتكدبى علياا انا عندي مشكلة صغيرة انا عندي 3 اصحاب وكنا شغالين في مكان واحد والحمد لله كويسين جدا ورجالة بس في 2 اخوت مشكلتهم انهم لو انت واقف معاهم وسيبتهم ومشيت يقولوا ده ابن كذا وابن كذا لما التالت ده قطع معاهم قعدوا يقوموني عليه ويقولولي ده كان بيقول عليك كذا وكذا وهو مش تمام وبسببهم سيبت المكان ده وهما سابوه ولما رجعت تاني قالولي ده بقى يمشيك على كلامه علشان ماتعديش علينا وهو مش بيكلمنا انا دماغي وجعتني اعمل ايه انا لما بقف معاهم بحس اني بوشين وحاولت كتير اخليهم مايتكلموش على حد وبرضوه نفس العادة السيئة والمشكلة انهم ماورهمش سيرة غير التالت ده ويقعدوا يشتموا ولما ادافع عنوا يقولولي ماانت بقيت تابعه طب اعمل ايه؟ اسف للأطالة وياريت لو بتوع الالش يظهروا و هو انا عارفةة انه كاان بيحبنى بججد و كذا شخص قالى الكلام دة ! و بيحلف برحمة صحابة انه بيحبنى بس دلوقتى خـلاص ورااافض انه يتكلم معايا ف الموضوع دة و يقول كل شئ قسمة و نصييب كنت فى طريقى مروح و قابلت بنت جارتنا كل ما اجى اكلمها يحصل حوار , كان فى عيللين شمامين بيعاكسوها .. عملت فيها كريم عبد العزيز و رحت عملت حوار معاهم , المهم عملت معاهم الصح , وهما كمان الصراحه عملوا معايا الصح 😊 بعد كده وصلتها لحد البيت .. قبل ما تطلع لقيتها بتقولى " انا اسفه" و طلعت تجرى .. انا حاسس انى اضحك عليا , بعد الخناقه ديه كلها و فى الاخر اسفه 😊 انا خلصت .. اتريقوا , بس براحه عشان انا واقف قدام البلكونه بتاعتها و انا هموووتو ارجعله اعمل ايه ؟ و افاتحة ف الموضوع ازاى تاانى؟ و هو كاان بيحبنى بجد ولا اللى بيحب مش بيكرره؟ كل حاجة تريقة واستهزاء ! مينفعش كدة فيه كرأشز بيبقى مينفعش ليها غير التريقة بس فيه مشاكل فعلا بتبقى محتاجة حل ! ولما أجي أشوف الاقي الكومنتس كلها تريقة مينفعش كدة يا جدعان وربنا فيه ناس بقت تخاف تبعت مشاكلها عشان تريقة معاليكو انا مش من القاهرة وكنت فى القاهرة فسحة يعنى وشوفت واحد فى اتوبيس وانا مع صحابى كنا راكبين من مدينة نصر لحد موقف اللعاشر ونزلنا زفضل ماشى ورانا وهو أمور أوى وشكلو كيوت كدة ممكن يكون بيتابع الصفحة ويعرفنى ويرد وأنا كنت لابسة أحمر بالأمارة بقى سنين و كنا اصحاب اوى بعدين اتعلقنا ببعض و حبيتو وحبنى جدا ..بس بابا منعنى اكلمو نهائى و راح كلمواىبردو و بهدله الصراحه ، هو لسه مجاش الوقت المناسب انه يخطبنى ، بس هو فعلا لو بايدو طان عملهاا النهارده قبل بكره ، لما بابا منعنى اكلموا مكنتش بكلموا بس كان فى وسيط بينا اعرف اخباﻻوا و يعرف اخبارى ، لما بابا ملموا و بهدلوا كده ، مبقاش يفتح فيس خاالص و كنت قلقانه اوى علبه ، لما فتح قالى ان لازم ننسى بعض و نعيش حياتنا دلوقتى مش باديتا حاجه ، قلتلوا انا مش هقجر و ازاى بتقول كده ، بس ه و اصر و بجا يعمل حاحات يضيقنى و خلاص ، و راح كلم بنت و مكنش بيحبها اصلا و لا بيطيقها بس بيوهم نفسو انه نسينى و كمان عشان انا انساه ، كانت قريبتى اللى كانت الوسيط بينا زمان بتوصلى اخباره علطول ، و قالتلى على الكلام اللى بيقولهولها ، انه مشفش احسن منى ولا يقدر يقارن اى واحده بيا و انه بيعمل كده عشان اكرهه و اعيش حياتى ، سيبتو يعمل اللى هو عايزه بعدها بيومين ساب اابنت دى و طلمنى فيس قالى انا شفتك النهارده و كنت مبسوط اوى بجد و البنت التانيه دى اتا مقدرش اقارنها بيكى ابداا انا بس بحاول انسى ، رديت عليه نص رد كده ، و بعدها بكام يوم من التعب و خلاص مش قادره واحشنى اوى ، قلت مش هعذب نفسى اكتر و هحاول انساه ، المشكله ان تانى يوم من القرار ده شفتو و اول ما سمع صوتى من بعيد اتلهف اوى و قرب يشوفنى ديرت وشى و كشرت و طنت بترعش اووى طنت متوتره و خايفه ، و كنت فرحانه اوى من جوايا و فى نفس الوقت طشرت ف وشه ، حسيت انه اضايق من نظرتى دى و اكسف و مبصش نحيتى بعدها اصد ،واجعنى اوى شعوره ده دلوقتى لانى بحبع اوى بجد و لما فكرت انساه معرفتش و لما شفتو حصلى كده يعنى من المستحيل انساه ظ نغفسى القدر يجمع بينا تانى نفسى يكون من نصيبى و اكون من نصيبه نحن نحب الأزياء جيدة لعبة التخمين و سولانج نولز جلبت لنا واحدة من أفضل هو هي أو هو أنها لا يرتدي قيعان ؟ نعم ، الأخت بيونسي قليلا في ساقيه التي تستمر ل أيام ، ولكن هذه هي سوداء البرسيم كانيون البسيطة هو أكثر من ذلك لإلقاء اللوم عن حقيقة أنها تبدو pantless ؟ لا يمكننا أن نقول تماما ، ونعتقد انها الأقمشة الحريرية التي لديها لنا على الحياد . من ناحية ، فإنه يجعل من هذه الثياب أشعر السراويل فستان قصير خطير ، ولكن من ناحية أخرى ، والحرير، و الملابس الداخلية هي مباراة في السماء الموضة. للأسف قميص ايترو ليس مساعدة . على زر أسفل أسلوب لديه شعور رسمي ، وكأنه شيء يمكن للمرء أن ارتداء السراويل مع الفعلية ، ولكن نمط البرتقالي والأسود البرية هو منفعل بما يكفي لارتداء لا أستغرب أن كاني ويست انسحبت جميع يتوقف على اقتراح لكيم كارداشيان . واضاف "بالطبع فعل ! " صاح القاضي عامل X الثلاثاء عندما E! أبلغت أخبار لها أن صديقتها جيدة كانت تعمل و التي كاني و برزت هذه المسألة في المنزل AT & T بارك، من سان فرانسيسكو العمالقة . " لقد قلت كاني و قبل ذلك إذا لم يعاملها بشكل جيد، و أنا ذاهب ل يأتي من بعده ، " ضحك ديمي . لا حاجة لذلك ، من الواضح، كما انتهى الفنان Yeezus الأمر جعل كيم تشعر وكأنها " حظا فتاة في العالم "، كما العروس ل أن يقال E! أخبار . "أحصل على الزواج أفضل صديق لي ! " وقال كيم . ديمي ، لأحد إذا كان يبدو غريبا بعض الشيء أن يوتيوب كان يستضيف فجأة تظهر الجوائز من إخراج سبايك جونز في منتصف مدينة نيويورك ، الإشاعة التي كنت تخطط أيضا لإطلاق خدمة جديدة الاشتراك الموسيقى العلامة التجارية قد يساعد في تفسير الأشياء. وفقا ل مجموعة متنوعة " يوتيوب يقال تتطلع لتوسيع نطاق عملها مع خدمة الاشتراك الموسيقى لإطلاق أقرب وقت الى شهر كانون الاول " - شهر واحد فقط بعد الجوائز يوتيوب الخروج على الرصيف 26 . وقال موقع يوتيوب ، " ليس لدينا شيء ليعلن في هذا الوقت ، " لكن مصادر تقول أن لوحة العرض الجديد سيتضمن " مكون المجانية و الطبقة الممتازة التي توفر وصولا غير محدود ل كتالوج كامل من المسارات " - مجرد نوع من الشيء إلى إعطاء سبوتيفي و Rdio على الخوف

0 التعليقات:

أضف تعليق / رد

    جديد الموقع