موسيقى مزيكا ميوزيك لحن الحان مقطع موسيقا مقاطع نغمة نغمات عزف رنة رنات مسلسل فاطمه وكريم اللحن كامل بجودة عالية mp3
موسيقى مسلسل فاطمة غول جول mp3 تحميل جميع مقطوعات المسلسل التركى فاطمة الموسيقية كاملة

بحجم 9 ميجا 
 العدد :7 مقاطع  موسيقى
 الصيغة : mp3 
 الجودة : 320kbps


حمل من هنا







7 معزوفات موسيقية لكل موسيقى المسلسل بحجم 9 ميجا فقط




شرح طريقة التحميل






مسلسل فاطمة : الحلقة 55: كريم وفاطمة يبحثان عن ميسر ‎ أخبار النهاردة‎  مصطفى لا يزال يرقد في المستشفى، ووالده علم من الشرطة بحقيقة ما جرى لابنه، فطلب من نور أن تبتعد عنه. مسلسل فاطمة : الحلقة 55 : كريم وفاطمة يبحثان عن ميسر.‎ أخبار النهاردة‎ بعد شائعة حملها.. ماذا قالت بطلة مسلسل "فاطمة" عن موعد زفافها؟ ‎ ايجيبتى‎ - 1 hour ago استطاعت عدسات المصورين اجبار النجمة التركية بيرين سآت - بطلة مسلسل "ماهو ذنب فاطمةجول" - على التوقف قليلا والإدلاء ببعض التصريحات الصحفية لهم عقب خروجها من ...‎ ماذا قالت بطلة مسلسل «فاطمة» عن موعد زفافها؟‎ جريدة الأنباء‎ all 2 news articles » ايجيبتى‎ الدراما التركية وتأثيرها في الوطن العربي ‎ براقش نت‎ ليس بقليل والقنوات العربية المدبجلة تبث المسلسلات المكسيكية والتي ظهر بها موديل ... اكثر من ساعة " ( شاهدتي ماذا قال مهند الى نور , ماذا فعلت فاطمة وكريم ).‎ براقش نت‎ قصة زواج منة شلبي وإياد نصّار ‎ وعن نصار قالت: هو زميل عزيز احترم فنه منذ أن قدم دوره المتميز في مسلسل «الجماعة». الى ذلك تنتظر شلبي عرض فيلمها الجديد «فاطمة وريم ومحمود» الذي يشاركها ...‎ منة شلبي تنفي زواجها من اياد نصار‎ يا مزاج‎ all 9 news articles » جريدة الأنباء‎ انغام تشبه فيروز.. بسبب الغرة على جبينها ‎ يا مزاج‎ - 7 hours ago وتجسد انغام في المسلسل شخصية فتاة بسيطة تدعى تربت في دار أيتام، وكانت تجمعها علاقة صداقة قوية مع فاطمة الشخصية التي تجسدها داليا البحيري ، ولكن الظروف تفرق ...‎ يا مزاج‎ الموسوي: المحطات تتنافس في شهر رمضان المبارك لكن الحقيقة هي أن 

56 التعليقات:

mayoosh يقول...

karrem haymot bgd?? tb fe el7al2a elkam beltorky?

mayoosh يقول...

karrem haymot bgd?? tb fe el7al2a elkam beltorky?

عاشقة السفر يقول...

كريم مش هيموت مصطفى هو اللى هيموت لما يحاول يهرب من السجن انا متابعة المسلسل مترجمه ومنتظرة الحلقة 77

Gogo Mahmoud يقول...

صح يا ميرو مرمر

انا بتفرج عليها هنا

انتي بتشوفيها فين

عاشقة السفر يقول...

على مو قع تانى اول مرة اعرف الموقع د

Gogo Mahmoud يقول...

انا برضه كنت بشوف الحلقات المترجمة على موقع تاني

لحد ما عرفت الموقع دا وشفت عليه الحلقة 76 اللى فاتت ... تحفة بجد صورة روعة وترجمة حلوة اوي

مستنية الحلقة 77 النهاردة او بكرة جسب كلام الموقع

غير معرف يقول...

انا بموت ف بيرين سات بجد مسلسالاتها تحفة دودو اسكندرية

غير معرف يقول...

هاى

غير معرف يقول...

هاى

غير معرف يقول...

انا بتفرج على كريم وبس ازاى يموت فى الاخر

غير معرف يقول...

مسلسل جامد

بنت اسكندرية يقول...

مسلسل جامد اوىىىىىىىىىىىىىىى

غير معرف يقول...

عارفين يا جماعه ان المسلسلات التركيه بتعيشنا فى جو من الدراما الرومانسيه اللى احنا بج مفتقدنها وخصوصا فى ظل الاحداث الاخيره علشان كده احنا دايما بنهرب من الواقع وكفايه جمال المقابر فى المسلسلات دى وانا اشهد بكده غير المناظر التحفه وغيرها

غير معرف يقول...

مومنكم من مسلسل جأمد العنوكم

abdokozo يقول...

جامد

غير معرف يقول...

انا هموت لو كريم مات

غير معرف يقول...

مسلسل حلوه كتيييير ومنتظرين الموسم الثاني تبعها وبالاخر يتزوجو وكريم ينظرب بالنار بس مايموت تحياتي للجميع احمد العليان من العراق

غير معرف يقول...

مسلسل جميل ورائع

غير معرف يقول...

مسلسل رائع وموقع رائع

غير معرف يقول...

مدايقين علشان كريم ومصطفى ولايسوى واحد فيهم ضفر

غير معرف يقول...

يا جمدا يا بنت الجمدا

غير معرف يقول...

مصطفى هو اللى هيموت وده البطل اللى قالت عليه المخرجة وكريم مش هيموت والمسلسل حلقاته كاملة على موقع بانيت مترجم

eslam_200080@yahoo.com يقول...

ماشكووووووووووووووووووووووووووووور

غير معرف يقول...

مشكورة على الموقع

غير مجهول يقول...

اقول بلا كذب الموقع زي الزفت مافي شي فادني ممكن اطلب منكم طلب تعطوني اسم موقع ثاني
اذا ماتعرفون عادي ماهمني شئ اروح منتدى يعلموني

دلوعة مامتها يقول...

مشكورة على الموقع واحلى شئ فيه انه مترجم
وعدين اش الغباء اصلا مشكورة ماتنكتب كذا

مكتشفة الاكاذيب يقول...

يلبو دلوعة مامتها تلقينها امها تضرب فيها ليلها ونهارها

غير معرف يقول...

انا اتفرجت علي المسلسل كله بالتركي ومترجم 80 حلقه اخر حلقه هتنتهي وفاطمه وكريم ماشين سوا ومسكين ايد بعض وهيا بتحكي وبتتمني من كل بنت اتعرضت زيها تتجرا وتاخد حقها

غير معرف يقول...

مصطفي هيموت يوم فرح فاطمه وكريم ولحظه ولادة ابنه الشرطه هتقتله بعد ما حاول الهروب وبعدها هيقولوا انه كان متعمد ان الشرطه تقتله بينتحر يعني علشان فقد فاطمه نهائي وبعد اما خطته فشلت لانه اتفق مع واحد يقتل كريم يوم فرحه

غير معرف يقول...

فيه موقع اسمه تليفزيون علي النت ابحثوا عنه اول ما يفتح هتلاقوا صوره لفاطمه وتحتها كلمه جميه حلقات مسلسل فاطمه اضغطوا عليها هتلاقوا الحلقات كلها مدبلجه بس اخر حلقه 80

غير معرف يقول...

بنااااااااااااااااااات ....
بليز ممكن احد تعلمني كيف احفظ اغنيه فاطمه غول ... الي تعرف تجي عندي علشان انا لابتوبي موب دل لا انا شاريتها من مكتبه جرير الي تعرف تجي لي

أوكيه

غير معرف يقول...

يا جماعة فى موقع اسمه قصة عشق
اكتبو ف جوجل كده و اتبعو الخطوات هتلاقو جميع حلقات الموسم التانى

غير معرف يقول...

wana kaman hamout

احمد يقول...

ايوة انتى صح

غير معرف يقول...

ghhbb
nhhv

غير معرف يقول...

جميل

غير معرف يقول...

مسلسل تحفة بس

غير معرف يقول...

كريم ده مز اخر حاجة

غير معرف يقول...

انا بحب كريم موت و بصراحة فاطمة هبلة جدا انا لو مكنها كنت هقول يولع مصطفى وعلى الي حصل فيا وطبعا هحب كريم

غير معرف يقول...

صراحة مصطفى ده زبالة علشان ساب فاطمة بس احسن علشان تحب كريم و ربنا يخدوا يارب

نورا يقول...

احسنهم كريم عسل علي فكره انا مسافه تركيه بعد غد

نورا يقول...

انا مسافررررررررررررره تركيه

نورا يقول...

انا بحب كريم اكتر

غير معرف يقول...

Begad gamed mooooooot

غير معرف يقول...

كريم مش هيموت

غير معرف يقول...

مافيش كلام اقوله

شوشه يقول...

شبيكم يمعودين فاطمه بالجزء الثاني يلا حبت كريم وانتو من اول حلقه حبيتو وهو بصراحه حلو وينحب

غير معرف يقول...

المسلسل تحفى

غير معرف يقول...

انا رحت تركيا

غير معرف يقول...

مشكوررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

غير معرف يقول...

هذو كلاب خاصة كريم كيعود يتسيتت ضرطة وفاطمة خرية يعني كعلوصة اللي تحطوها في الفيسي ها ها ها

غير معرف يقول...

يخي اجحمرة يخي خاصة الافعى كريم والزبالة الصيبة الكارثة الي خربت الديار نتاع فاطمة

غير معرف يقول...

الخرى كريم والنعشة فاطمة

غير معرف يقول...

الخرى كريم والنعشة فاطمة

غير معرف يقول...

اجمل مسلسل

غير معرف يقول...

اجمل خراي كريم واكبر كعلوصة فاطمة

أضف تعليق / رد

    جديد الموقع