تحميل اغنية انا اللى خسرت محمود عياد حمل اغنية انا اللى خسرتجديد محمود عياد انا اللى خسرت جامدة اغاني سنجل جديدة احدث الاغاني السنجل لعام سنة 2012 اغنية سنجل اغاني سنجلز 2012 Download Song I lost Elly Mahmoud Ayad Download song I Khosrtgdid Elly Elly Mahmoud Ayad, I lost the rigid Sinjil songs latest new songs Alsngel of the 2012 song music Sinjil Sngelz 2012

أغنية انا اللى خسرت لـ محمود عياد
اغنية سنجل جديدة و "جامدة"

تحميل اغنية انا اللى خسرت محمود عياد mp3

أسمع الأغنية


كلمات الأغنية
انا اللي خسرت لما عنيه نسيتها كانت علي نفسي ليه دلوقتي حستها اديني بعيش علي ذكري ايمها ضاعت مني خلاص وسبتلي حكايتها

خسارة اللى عدى كان مش عند غيرها ، كفاية عايش مع غيرها وبفتكرها وشوقي ليها هي بس ومش لغيرها

كان لازم متضعش مني دي كانت بين أيديا ، فرطت فيها ليه يا قلبي جبت اللوم عليا


حمل الأغنية من هنا
 بحجم 10 ميجا بجودة 320kbps بصيغة mp3

0 التعليقات:

أضف تعليق / رد

    جديد الموقع