نغمة قالتلى نبعد mp3 تحميل نغمة اغنية قالتلى نبعد قولت عادي بعد شوية لقتني عادى بصوت عالى  نغمة رنة يعني ايه مبقتش قادر استغنى عنك ولا ايه برجع فى كل كلامى فى ثانية بجد هموت وارجع  روحت اشوف كدا من بعيد لقتها عايشة والدنيا عيد  mp3 حمل رنة قالتلي نبعد تامر حسني للموبايل محمول فودافون صيني نوكيا Tone Qally Nbad mp3 download ringtone song Qally Nbad Colt normally after a bit of Guetna normal loudly Berga in all my words in a second hard Hamout attributed Rouht Aschoff CDDA from afar for the time Aisha and lower Gala mp3 download ring Qalla Nbad Tamer Hosni for Mobile Mobile Vodafone Chinese Nokia

تحميل نغمة اغنية قالتلى نبعد لتامر حسني
 mp3 بجودة عالية وصوت عالي

تامر حسني قالتلي نبعد
 
النغمة الأولـــــى
قالتلي نبعد قولت عادي بعد شوية لقتني عادي برجع فى كل كلامي فى ثانية .. بجد هموت وارجع .. . روحت اشوف كدا من بعيد لقتها عايشة والدنيا عيد دمي أتحرق وقلبت الدنيا وهي ولا بتسمع ، انا كنت ومش راجع غير لما تيجي وكلك شوق متهزرش دا انا كدا واقع ، انا لازم اخد بالي وأفوق


بحجم 1 ميجا ونص بصيغة mp3 صوت عالي ونقي 320kbps للموبيلات



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
النغمة الثانية
يعني ايه مبقتش قادر استغنى عنك ولا ايه ، دا انا كنت فاكر قلبي جامد بس كدا انا خفت عليه ، والى تاعبني لما جتلك معرفش كنتي فرحانة ليه ؟ فرحانة ماشي تضحكي وهقولك ايه ؟
انا كنت ومش راجع غير لما تيجي وكلك شوق متهزرش دا انا كدا واقع ، انا لازم اخد بالي وأفوق

بحجم 2 ميجا بصيغة mp3 صوت عالي ونقي 320kbps للموبيلات


> شوف طريقة التحميل السهلة جدي :)



0 التعليقات:

أضف تعليق / رد

    جديد الموقع