هدف صلاح فى تشلسي 26/11/2013 الثلاثاء محمد صلاح تشيلسي يوتيوب اتوكاد واكسل وورد كويس جدا تنفيذ طبعا امال ايه انا عايز اسهل حاجة لحسن تعبت الصراحة التنفيذ اسهل من التصميم ! مش قصه اسهل اللي تلاقي شغل فيه وتكون مؤهل ليه يعني لو تعرف ساب واتوكاد كويس ممكن تشتغل تصميم وتقدر تلم بعدها السيف والايتاب لو ادارة مشروعات يبقي لازم مع الاتوكاد برامافيرا انت شغال تنفيذ ومعاك ساب واوتوكاد بس صح ؟ اه كلنا هذا الرجل والساب اعرفه بس ما اشتغلتش بيه يا عم حرام عليك بقه ريحني يعني مش قوي فيه كمان وممكن اكون نسيته انا عايز ابقه ازيك اعمل ايه لا ابقي احسن انت لسه قدامك الفرصه هشتغل تنفيذي شكلها مش محتاجة برامج



بازل 1-0 تشيلسي .. 
جوووووووول لمحمد صلاح





مـُـلخص لمسات صلاح طوال المباراة








 يعني انت معاك اوتوكاد بس مش مهم معاك ايه المهم تعرف تعمل ايه انا بعرف أعمل شاي أعملك لسه شارب حسن كفتة ستايل فى مسلسل احمد مكي الكبير اوي انا بضحك ممكن تاخد الكورس وتعرفه كويس بس ماتعرفش تطبق عليه الشغل صح ما هو دا اللي انا فيه انا شفت دروس كتير ومش عارف اعمل حاجة يعني علشان تشتغل تنفيذ بتشتغل حصر كميات ومستخلصات وشوب دروينج طبعا دا شغل المكتب الفني بس بيكون في الشركات الكبيره بس اما المؤسسات والشركات الصغيره المهندس بيشتغل كله عادي خالص ماتقلقش لو انت ما تعرفش حاجه كلها شهر بالكتير حتتعلم وتبقي استاذ ربنا يسهلها انت شغال فى ايه دلوقتي مساكين ايه ماسكين اسمها مساكن مباني انشاءات انت مهيس شكلك اقصد شغالين فى ايه يعني عمارة فيلا بنك الخ مدارس هو ايه اتقل شغل هندسي بسمع كتير ان فى شغل خفيف وشغل تقيل وكبير ؟ اكيد ايه امثلة الشغل التقيل دا ؟ تقيل او خفيف بمعني ايه كتر الشغل ولا المبني نفسه محمد صلاح تشلسي دوري ابطال اوروبا يتيوب هدف صلاح مش عارف بسمع من مهندسين كبار فوق 35 سنة كدا يقولك عايزين نسمك شغل كبير بقه زهقنا من الصغير كنت بقرى الكلام دا فى كومنتات على اليوتيوب يعني تكلفته كبيره جيه فى دماغي ناطحات سحاب وجسور لا ممكن يكون مجموعة عمارات يعني حيشتغل فيه كام سنه ويطلع مصلحه حلوه وكمان لما بجيب حد ياخد الشغل من الباطن او مقاولين بتنفذ الشغل او صنايعيه وعمال لما بيكون الشغل مستمر بياخدوا فلوس اقل لان الصنايعي ضامن انه حيشتغل فتره كبير ه مش شهلر ويمشي ونام بعدها

0 التعليقات:

أضف تعليق / رد

    جديد الموقع