تحميل اغنية عبده بوسي والليثى عبدو عمل ايه حصل ايه abdou song bosy


أغنية عبدو لبوسي والليثي
عبده حصل ايه عبده جرى ايه
من فيلم عش البلبل


تحميل اغنية عبده بوسي والليثى عبدو عمل ايه حصل ايه abdou song bosy








حمل من هنـــــا
بحجم 9 ميجا - mp3



او من هنا رااااااابط مباشر يعني دوس وحمل
 (إضغط كليك يمين ثم Save Target As)
 
http://www.mp3container.com/adata/2710.mp3




http://freemp3box.com/download/88b9926431274e9059dc41641f1b7874/MTE0NzAxNjU1.mp3 















لا كيف ولا بينما ولا حيث ولا عبده بالعربي مش هيريحك يا بت غير عبدو ان اللي يصح يصح انا الدلع والدح والباقي كله بح خليكي مع عبدووووووو الرجل دب يا مطرح ما تحب يا ايوه من دلعك متصعش علينا يا عمل ايه حصل عامل فيها بتبص ولورد دا احنا اللي معانا الباسوورد انا اصلي يا واد مش تلميذة انا قلبي بكود زي الفيزا ميغركش اني لذيذة انا قلبي مهواش فرفور قوليلي اجي يا بت ازاي اروح لوكي واشرب شاي واطلب ايديك انا كلي ليكي انا نفسي فيكي يا بطة بلدي يا بنت بلدنا يا بنبوناية ما تيجبي حتة جوا قلبي نار وشطة يا لوز وعليه بطاطا ما تيجي نعيش يا وزة انا قلبي واكلني منك مقدرش استغنى عنك متزودش المعزة هياكلني الواد يا قلبي احبوش من الاخر من غير تفتيح احنا الاصل والباقي ميح المفاتيح انا جاي شاري قومي دايبة فى كريمة تقومي نمضي القسيمة يخربيت الطعامة والرقة والابتسامة نفسي اتعرف بماما ونعيش الحوار اه يا اني بطل نكش خدنتي سنة انا لسة نونة اه منك ععالجلى اركبي ورايا العجلة يا بت اركبي خدي بوسة مركبشي

0 التعليقات:

أضف تعليق / رد

    جديد الموقع