من ماى ايجى myegy تحميل اغنية رامي جمال الجديدة لمصر الوطنية ثورة 30/6 2013 بجودة عالية هاي كوالتي اغاني نغمة نغمات فيديو كليب كلب يوتيوب سمعنا موالى طرب لحن بكرة بانيت mb3 كاملة mp3

حمل وإستمع
اغنية رامي جمال الجديدة 2013
 إفهمي يا بلدي
  كاملة  320kbps MasterQ mp3
تحميل اغنية رامي جمال افهمي يا بلدي كاملة mp3 يوتيوب
 







كلمات الأغنية
إفهمي ومن اللى فات اتعلمي فى جسر لسة يوصلك وبلاش حبيبتي تضعفي وتستلمي 
إكسري كل القيود إتحرري إيدي فى ايديكي وقرري انك تعيشي حبيبتي عرفك تقدري

انا أهلك انا ناسك بحس بنفس إحساسك ومبخبيش
انا انبك انا نيلك انا اللى معاكي وبقيلك متتهزيش

يا بلدي متضعفيش لو ليلنا طال ومتقطعيش حبل الوصال ما هو اللى صعب اتحملوا
يا بلدي متبعديش عن حضني يوم واحنا سوى هنقع نقوم دا طريقنا لسه فى اوله

كتير ضاعوا كتير راحوا لا يمكن فى يوم ابداً حلمهم نفرط فيه
ودا قلبي ودي جراحه ودا الأمل اللى انا ساند بحملي عليه





حمل من هنا
بحجم 5 ميجا - ماستر كوالتي 320kbps




0 التعليقات:

أضف تعليق / رد

    جديد الموقع