تحميل اغنية انا جنبك يعني متخفيش mp3 تامر حسني الجديدة 2013 كاملة من البوم الجديد ماى ايجى بجودة عالية هاي كوالتي اغاني نغمة نغمات فيديو كليب كلب يوتيوب سمعنا موالى طرب لحن بكرة بانيت mb3 كاملة mp3



تحميل اغنية تامر حسني الجديدة
 أنا جنبك يعني متخفيش
  كاملة  320kbps MasterQ mp3
من ألبومه الجديد 2013
تامر حسني 2013





كلمات الأغنية

انتي مش قولتي الصراحة ومخبتيش ، يبقى متخافيش ، وانا عليا اني اسامح واكمل ولا مسامحكيش

عارف ممكن تكوني زعلانة عشان حاسة اني ممكن اكون اضايقت لما حكيتي كل ماضيكي

انا بحبك زي ما انتي اوعى فى يوم تكوني زعلانة مش فارق عندي حاجة فى كل ماضيكي
انا جنبك يعني متخفيش لو غبتي عني مش عايز اعيش معذورة لسة متعرفيش انتي عندي ايه

وحياتي عندك متدمعيش دا الناس كلها تتمنى تعيش تحت أمرك ياللي مفيش زيك فى الحياة

يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه

إيه يعني عدت عليكي ظروف عادي انك تقابلي فى الحياة ميستاهلوش
ما هو اللى يعيش فى الحياة ياما يشوف

في حاجات عشتها ويااااااااه ومتنفعش الا معاااااااه لو ضاع مني انا اضيع واموت ولا تنفع بعده حيااااااااااااااااااااااااااااة




حمل من هنا
بحجم 10 ميجا - ماستر كوالتي 320kbps




1 التعليقات:

غير معرف يقول...

اغانى تامر حسني انا جنبيك ana ganbak جنبك جانبك جانبيك ana ganbak

أضف تعليق / رد

    جديد الموقع