تحميل اغنية اللى مني مزعلني عايزين ايه مني mb3 mp3 كاملة برابط واحد شعبية شعبى فيديو كليب أحمد شيبه طرب سمعنا موالي عرب سيد ماى ايجي ميديافاير يوتيوب mediafire Elly.Mona.thread.mp3-youtube-Ahmad.Shaibah.Ahmed menny meny song aghani sh3by



أغنية + فيديو كليب
اللى مني مزعلني

الكليب الرسمي بجودة عالية HD720p



كلمات الأغنية
اللى مني .. مزعلني ... عايزين ايييييييييييه مني ، مع اني احب اللى متى اموت في الليمني

مش رحمني ومش فهمني ، الكلام دا مش بكيفي ، غصب عني يا ناس ظروفي

على المرار مبقتش قادر ، اسمي ايه مبقتش فاكر واما مال الحمل مني قام الى ميني مشلش عني 

واللى قولت عليه اخويا قل بأصله قوام يا اخويه واللى كنت بحبه خالص قلبه مفيهوش ود خالص

شفت منكوا حاجات تحير عيب عليكوا انا مش صغير

يا ريت تفهموني ياريت تريحوني يا تسبوني فى حالي

ياللي من لحمي ودمي نفسي فى يوم تشيلوا همي ،  عالعذاب يا رب عني عجزوني قبل سني


بيحز فى نفسي وبعذب نفسي وياما عشنكم جيت على نفسي

الهم انا شلته والليل وسهرته والمر يااااااما عشانكوا شربته

ما كفاية قسية انا مبقاش فيا حرام عليكم دا كتير عليه

تبقوا ازاااااااااي اهلي وناس وانتوا بتهدوا أساسي

عقلي كل ما يبقى راسي جوا رأسي تاخدوه مني


18 التعليقات:

غير معرف يقول...

رووووووووووووووووووووووعة

غير معرف يقول...

روشه

غير معرف يقول...

اصلي بجد اصللللللللللللللللللي

غير معرف يقول...

اغنية جامدة جدا من عبدة المنوفية

غير معرف يقول...

جامدة

غير معرف يقول...

جامدة

غير معرف يقول...

نايس

غير معرف يقول...

جامده جدااااااااااااااااااااااااااااااااا

غير معرف يقول...

جامداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

غير معرف يقول...

حلوةاقووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووى

غير معرف يقول...

جميله جدااااا

nora_2010love2000@yahoo.com يقول...

جاااااااااااااااااااامده

nora_2010love2000@yahoo.com يقول...

جااامده

nora_2010love2000@yahoo.com يقول...

جااااااااااااااااااااااااااااااااااااامده

غير معرف يقول...

اححححححححححححححححححححححححححححححححححححه

غير معرف يقول...

جامد من أهالي المصالحه

غير معرف يقول...

وائل المنصورة احلى من كدة مفيش

Unknown يقول...

مساء الفل ياشباب

أضف تعليق / رد

    جديد الموقع