حاول بس تمسك نفسك وصوت ضحكتك ميعلاش عشان لو قرتها بليل هتصحي البيت كله
او يجيليك شد عضلي فى بطنك


ندخل فى الموضوع
رسالة جتلي على صفحتنا على الفيس بوك بيقول فيها المرسل
هتموت على نفسك من الضحك مع احدث صيحات الغباء الطبيعي .. وادي جامد عشان جامد مخدش


 انا عندي مشكلة يا أدمن ارجوك تنزلها على ع الصفحة بتاعتك يمكن حد يقدر يساعدني بس بلييييييييييييييز متنزلش أسمي

انا وحببتي كنا خارجين في يوم مع بعض فقولت اعزم عليها بحاجة سقعة قالتلي لاء انا بطني بتوجعني وبشرب ماء او لبن فقط اليومين دول فطلبت مني  اجبلها حليب ومكنش عند الراجل غير حليب فرجللو ودا غالي

طبعاً المفروض اني أجيب لها علبة وليا علبة

بس انا مكنش معايا غير ثمن علبة واحدة لبن فقط
فثبتها بكلمتين حلوين اننا بنحب بعض ونشرب مع بعض وعلمت جو رومانسي
 وشربنا أحنا الاتنين من نفس العلبة 

بس بعدها فكرت ومحتار جدا يا ترى احنا كده نبقا راضعين على بعض وهي بقت اختي فى الرضاعة ومتجوزليش

انا بجد مش عارف ارجوكم ساعدوني 



وفى النهاية لا يسعنا سوى ان نقول
إدّي جامد عشان جامد مخدش

0 التعليقات:

أضف تعليق / رد

    جديد الموقع